Pozycjonowanie lokalne
Każdego dnia z wyszukiwarki Google korzysta miliony osób. Blisko połowa z wpisywanych przez nich zapytań jest powiązana z ich aktualna lokalizacją. Aż 80% z nich kończy się konwersją. Większość firm w Polsce to biznesy o zasięgu lokalnym. Niemal każda z nich pragnie zajmować wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Osiągnięcie celu, jakim jest wysoka widoczność firmy w lokalnych wynikach wyszukiwania, jest możliwe tylko dzięki usłudze pozycjonowania stron. Wysokie pozycje w lokalnych wynikach wyszukiwania dają marka konkretne korzyści:
Więcej potencjalnych klientów odwiedzających Twoja stronę
Skuteczna promocja Twojej firmy
To w Internecie użytkownicy szukają produktów, usług oraz opinii o nich i o firmach
Działasz lokalnie i prowadzisz działalność usługową
Prowadzisz sklep internetowy i chcesz więcej sprzedawać
Prowadzisz serwis z wyszukiwarką lub porównywarką ofert
Pozycjonowanie lokalne - jak to działa
Bardzo wielu użytkowników wyszukiwarki Google, podczas wpisywania frazy w okienko wyszukiwarki, do nazw poszukiwanych usług dopisuje nazwę miasta, dzielnicy, a niekiedy nazwę ulicy. Dzięki temu użytkownicy mogą zawęzić wyniki wyszukiwania do tych z interesującego ich obszaru. W ten sposób osobie, która szuka fryzjera lub warsztatu w Warszawie, nie pojawią się firmy ze szczecina… no bo jaki by to miało sens 🙂
Jeżeli prowadzisz biznes o zasięgu lokalnym lub siec punktów to musisz wiedzieć, że Twoi potencjalni klienci szukają usług jak najbliżej miejsca, w którym się znajdują. Pozycjonowanie lokalne pozwala na skuteczne dotarcie do nich z Twoją ofertą. Wysokie pozycje na wynikach wyszukiwania to niemal gwarancja wzrostu sprzedaży Twoich produktów i usług.

Pozycjonowanie (SEO) lokalne - zobacz jak to działa
Jeżeli chodzi o sam proces, to pozycjonowanie lokalne i pozycjonowanie ogólne nie różnią się między sobą w sposób znaczący. Jedyne znaczące różnice występują przy optymalizacji strony. Trzeba tu stosować zabiegi mające na celu wskazanie obszaru na jakim dany biznes działa. Bardzo często przy lokalnym pozycjonowaniu stron używa się nazw miast i dzielnic . Pozwala to na o wiele lepsze powiązanie fraz kluczowych z lokalnymi wynikami wyszukiwania. Ale to nie jedyne działania związane z lokalnym pozycjonowanie stron.
Aby pozycjonowanie stron zakończyło się sukcesem, konieczne jest opracowanie skutecznej strategii. SEO YODA za każdym razem tworzy taką strategię i sukcesywnie ja realizuje. Dlatego też, możemy oferować skuteczne pozycjonowanie stron internetowych. Każda opracowana przez nas strategia SEO oparta jest o cztery filary:
- analiza konkurencji;
- zrozumienie intencji użytkownika;
- analiza fraz kluczowych;
- analiza strony klienta.
Dzięki teamu możemy być pewni skuteczności podejmowanych przez nas działań.
Wizytówka w Google Moja Firma
Jeżeli prowadzisz biznes lokalny, to posiadanie wizytówki Google Moja Firma jest wręcz obowiązkowe. Wizytówki wyświetlają się w mapach Google oraz w samej wyszukiwarce Google tuż pod wynikami sponsorowanymi. Powoduje to, że trafia na nie każdy użytkownik. Wysoka pozycja w lokalnych wynikach wyszukiwania to klucz do sukcesu dla firm działających lokalnie.
Wizytówka Google jest miejscem gdzie każdy użytkowników łatwo i wygodnie uzyska wszystkie informacje na temat danej firmy. Użytkownicy bardzo i chętnie korzystają z wizytówek Google. W wizytówce Google Moja Firma możesz umieszczać wszelkie informacje na temat swojej firmy i jej usług lub produktów. Warto także tworzyć w wpisy oraz prosić naszych klientów o wystawianie pozytywnych opinii, co dodatkowo przyciągnie do nas więcej klientów.
Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne
Cennik pozycjonowania stron, nawet pozycjonowania lokalnego, nie jest sztywny. Cena pozycjonowania zależy od wielu czynników. Inny będzie koszt pozycjonowania strony internetowej w małym mieście niż tej samej firmy w dużym mieście. Dlatego po szczegółową wycenę na pozycjonowanie lokalne zapraszamy do kontaktu.
Tak. Dzięki profesjonalnemu prowadzeniu wizytówki w Google Moja Firma, możesz przekazać swoim klientom wszystkie informacje. Wizytówka w Google to często pierwsze i najważniejsze źódło informacji dla potencjalnych klientów. WIelu z nic dokonuje decyzji zakupowej na podstawie informcji w niej zawartej. Daletgo prowadzenie wizytówki Google jest tak ważne. SEO Yoda robi tio w ramach pozycjonowania lokalnego.
Pozycjonowanie lokalne powiwnieneś wybrać wówczas, gdy Twoja firma działa tylko na jakimś konkretnym obszarze, np. warsztat samochodowy lub restauracja. Jeżeli natomiast prowadzisz sklep internetow lub świadczysz usługi online, a Twoi klienci moga z nich korzystać z każdego miesjca w kraju, wówczas wybierz pozycjonowanie ogółnopolskie.
Pozycjonowanie lokalne w Twoim mieście
Pozycjonowanie stron Warszawa
Pozycjonowanie stron Kraków
Pozycjonowanie stron Wrocław
Pozycjonowanie stron Łódź
Pozycjonowanie stron Poznań
Pozycjonowanie stron Gdańsk
Pozycjonowanie stron Szczecin
Pozycjonowanie stron Bydgoszcz
Pozycjonowanie stron Lublin
Pozycjonowanie stron Białystok
Pozycjonowanie stron Katowice
Pozycjonowanie stron Gdynia
Pozycjonowanie stron Częstochowa
Pozycjonowanie stron Radom
Pozycjonowanie stron Sosnowiec
Pozycjonowanie stron Toruń
Pozycjonowanie stron Kielce
Pozycjonowanie stron Rzeszów
Pozycjonowanie stron Gliwice
Pozycjonowanie stron Zabrze
Pozycjonowanie stron Olsztyn
Pozycjonowanie stron Bielsko-Biała
Pozycjonowanie stron Bytom
Pozycjonowanie stron Zielona Góra
Pozycjonowanie stron Rybnik
Pozycjonowanie stron Ruda Śląska
Pozycjonowanie stron Tychy
Pozycjonowanie stron Opole
Pozycjonowanie stron Gorzów Wielkopolski
Pozycjonowanie stron Elbląg
Pozycjonowanie stron Chorzów