Juliana (2)

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów internetowych to najskuteczniejsza forma reklamy w branży e-commerce. Pozycjonowanie pozwala na sukcesywne zwiększanie ruchu w sklepie internetowym, a co za tym idzie, niesie za sobą wzrost sprzedaży. 

Jakie korzyści daje pozycjonowanie sklepu internetowego

Potencjalni klienci

Pozycjonowanie to wzrost widoczności sklepu internetowego w wyszukiwarce internetowej. Klienci trafiają do Twojego sklepu poprzez wpisanie odpowiednich słów kluczowych w wyszukiwarce internetowej, z pominięciem dodatkowo płatnych reklam

Rozpoznawalność marki

Wysokie pozycje sklepu internetowego w wyszukiwarce Google to nie tylko większy ruch, to także większa rozpoznawalność. Użytkownicy w naturalny sposób uważają, że sklepy internetowe na wysokich pozycjach są bardziej godne zaufania, niż te z po za pierwszej strony wyników wyszukiwania.

Wzrost sprzedaży

Pozycjonowanie sklepu internetowego to najlepszy sposób na wzrost sprzedaży. Pozycjonujemy sklepy internetowe na frazy kluczowe popularne wśród użytkowników

Pozycjonowanie sklepów. Jak długo czeka się na efekty

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych jest procesem czasochłonnym i wymagającym nie tylko cierpliwości, ale również dokładnego zaplanowania wszystkich czynności, mających na celu zwiększenie widoczności sklepu internetowego.  

By odpowiedzieć na pytania ile trwa pozycjonowanie sklepu, trzeba wziąć pod uwagę olbrzymia ilość czynników. Jednymi z nich jest wiek i historia domeny, branża, asortyment i wiele innych.  Nie mniej nasze obserwacje pokazują, że pierwsze zmiany, które może odczuć właściciel sklepu internetowego następują pomiędzy 3 a 6 miesiącem trwania pozycjonowania sklepu internetowego.

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepów internetowych

Cennik pozycjonowania sklepów internetowych może wyglądać zupełnie inaczej dla każdego klienta, ponieważ do każdego sklepu internetowego należy podejść indywidualnie.

Cena pozycjonowanie sklepu internetowego zależy od wielu czynników. Najważniejszymi z nich to wielkość asortymentu, konkurencyjność branży oraz stopień optymalizacji danego sklepu internetowego. Nie niej pozycjonowanie stron jest najtańszą formą reklamy dla sklepów internetowych i daje najlepsze możliwości rozwoju takiego sklepu. 

SEO YODA  – POZYCJONOWANIE STRON INTERNETOWYCH.

Social Media